Banner6
Categorii
Informatii
Cum comand

Cum comand?


Date personale

• acest pas trebuie parcurs doar o singura data
• Completati-va datele personale in formularul din panoul de administrare.
• odata ce contul tau devine activ poti achizitiona produse doar folosind casuta Login: (unde trebuie completate in ordinea care urmeaza: adresa de e-mail si parola)


Alegi produsele

• pentru a identifica un produs, poti parcurge categoriile din stanga paginii sau poti folosi casuta de cautare din partea superioara a acesteia
• ai identificat produsul dorit? apasa butonul Pune în cos!
• in cazul in care ai pus tot ce îti doresti în cosul de produse, mergi mai departe Spre CASA.


Stabilesti ultimele detalii

• in acest ultim pas stabilesti modalitatea de plata (plata la livrare) si tipul livrarii (prin posta)


Primesti confirmarea comenzii

• in aproximativ 15 minute de la comanda ferma, vei primii confirmarea prin mail.


Ai alternative

• In cazul in care nu doresti sa comanzi online, trimite-ne comanda ta la adresa de e-mail beauty.xander@gmail.com sau pe fax la nr. 0257 467036
• comenzi telefonice la nr. 0740705758 sau 0745435463


Livrarea?

Posta Romana:
- Livrarea gratuita pentru comenzile cu o valoare mai mare de 150 lei
- Pentru comenzile cu o valoare mai mica de 150 lei se percepe taxa de transport fiind suportata de cumparator, costul fiind in functie de greutatea coletului.
Livrarea prin alte fime de curierat rapid:
- Taxele de transport si ramburs vor fi suportate de cumparator.


Cum platesc?


Plata la livrare

• prin serviciul ramburs al postei la primirea coletului

Cand primesc comanda?

Comenzile se primesc intr-un interval de 1- 4 zile lucratoare ,in functie de distanta la care se afla clientul (acest tip de livrare este standard si nu trebuie mentionat in casuta INFORMATII LIVRARE/PLATA) In cazul in care comanda nu a ajuns in maxim 5 zile, contacteaza-ne la tel. 0740705758 ,0745435463 ,0257467036


Cum urmaresc starea unei comenzi?

Apasa butonul Info comenzi, buton ce este activ doar daca esti inregistrat

Ne poti contacta la tel. 0740705758 ,0745435463, 0257467036

Clauze generale

Retururi de marfa: Nu se accepta nici un retur dupa ce marfa a fost receptionata in gestiune.


Dreptul la returnare


Poti returna un produs achizitionat in urmatoarele situatii:

• produsul nu este conform specificatiilor prezentate pe site
• produsul a fost livrat gresit
• in ambele cazuri SC Beauty Xander SRL va suporta costurile de transport


Returnarea produsului se poate face doar in baza unei instiintari scrise, trimise la adresa de e-mail beauty.xander@gmail.com sau pe fax la nr. 0257 467036 in timp de 24 de ore de la achizitionarea produsului.

• in ambele situatii, daca se agreeaza schimbarea cu un produs cu o valoare mai mare se va plati diferenta, respectiv daca produsul ales are o valoarea mai mica, veti primi o rambursare partiala


Defecte, termenii plangerii.

- Orice sesizare legata de produse (lipsa sau deteriorate) se primeste în timp de 24 ore de la achizitonarea marfii.


Cumparatorul trebuie sa inspecteze produsele achizitionate la livrare, sau in cel mai scurt timp dupa livrare. În acest sens, Cumparatorul trebuie sa verifice daca produsele livrate corespund contractului de exemplu:
• daca au fost livrate produsele corecte;
• daca produsele livrate corespund cantitativ contractului;
• daca produsele livrate corespund cerintelor de calitate convenite sau – în cazul în care nu au fost convenite astfel de cerinte– care pot fi stipulate pentru uz general si/sau în scopuri comerciale.

Daca sunt stabilite defecte si deficiente vizibile, Cumparatorul trebuie sa anunte SC BEAUTY XANDER SRL în scris, în maxim 24 de ore de la achizitionarea marfii, specificând numarul lotului, lista ambalajelor si/sau detalii de factura.

Plângerile trebuie formulate în asa fel încât Vânzatorul sau o o terta parte sa le poata verifica. În acest scop, cumparatorul trebuie sa pastreze o evidenta referitoare la folosirea produselor si, în cazul revânzarii produselor, referitoare la cumparatorii acestora. În cazul în care Cumparatorul nu depune o plângere în perioada mentionata anterior, plângerea nu va fi luata in considerare si drepturile acestuia se vor prescrie.

Va multumim

Continua